Help - Reviews en referenties

Als je meerdere berichten hebt uitgewisseld met een ander lid of een boeking met hem of haar hebt voltooid, zie je een beoordelingsknop in de inbox naast het gesprek. Als je op deze knop klikt, kun je een recensie voor hen achterlaten.
Als je eerst een recensie achterlaat, laten wij de andere gebruiker weten dat je er een hebt achtergelaten. Gedurende de eerste 14 dagen zal de andere gebruiker het pas zien als hij of zij een recensie voor je achterlaat.
De andere gebruiker krijgt als tegenprestatie 14 dagen de tijd om een review achter te laten. We plaatsen beide beoordelingen zodra de andere gebruiker een beoordeling achterlaat of na 14 dagen.
Als je onmiddellijk de beoordelingen van andere gebruikers over jou wilt zien, moet je ook een beoordeling voor hen schrijven. Als je nog geen recensie over de andere gebruiker hebt en wilt schrijven, kun je na 14 dagen alle recensies op je profiel lezen.
Je kunt beoordelingen die anderen voor je hebben geschreven niet verwijderen of verbergen. Je kunt een opmerking achterlaten door op je profielpagina op de commentaarknop op de recensie te klikken. Als je vindt dat een recensie onjuist of ongepast is, neem dan contact met ons op. Wij zullen je verzoek beoordelen en passende actie ondernemen.
Contact opnemen met klantenservice
Via de referentiepagina kun je je referenties, zoals vrienden, familie of vorige werkgevers, uitnodigen om een persoonlijke referentie voor je te schrijven.
Na goedkeuring verschijnen deze referenties openbaar op je Babysits-profiel, zodat andere leden je kunnen leren kennen.
Referentiepagina
Reviews zijn beoordelingen die gebruikers achterlaten na kinderopvang via Babysits. Ze zijn gebaseerd op de ervaring die deze gebruikers hadden met samenwerken.
Referenties zijn aanbevelingen van personen die de oppas of familie buiten Babysits kent (bijvoorbeeld voormalige werkgevers, leraren, vrienden, familieleden).
Voor boekingen via de website kan Babysits automatisch positieve beoordelingen (5 sterren) of negatieve beoordelingen (1 ster) achterlaten.
Automatische positieve feedback: Wanneer een boeking succesvol is afgerond en de ouder binnen 4 dagen geen review heeft geschreven, krijgt de oppas automatisch een positieve review. Als de ouder het niet eens is met de automatische beoordeling of meer informatie wil toevoegen, kan de ouder de automatische beoordeling bewerken.
Automatische negatieve feedback: Als de ouder aangeeft dat de oppas niet is verschenen op de oppasafspraak en binnen 4 dagen geen review heeft geschreven, krijgt de oppas automatisch een negatieve review. Als de ouder het niet eens is met de automatische beoordeling of meer informatie wil toevoegen, kan de ouder de automatische beoordeling bewerken.
Automatische negatieve feedback ontvangen? Wij kunnen automatisch verzamelde beoordelingen niet verwijderen of bewerken. In plaats daarvan kun je de situatie aan de ouder uitleggen en hen vragen hun beoordeling te bewerken en toe te lichten.
Je kunt ook reageren op reviews om jouw kant van het verhaal te delen.
We willen ervoor zorgen dat reviews eerlijk en onpartijdig zijn. Daarom beperken we wanneer leden wijzigingen in hun reviews kunnen aanbrengen.
Als jij je reviews als eerste indient, kan je deze bewerken tijdens de beoordelingsperiode van 14 dagen, maar alleen totdat de andere persoon zijn review indient. Reviews worden automatisch gepubliceerd wanneer: beide personen hun review hebben ingediend, of de periode van 14 dagen is verstreken. Na publicatie zijn geen wijzigingen meer toegestaan.